Thursday, October 27, 2016

Vereistes forex handelaar

Lisensie Aansoeker Kontrolelys Ons het 'n deeglike aansoeker kontrolelys opgestel ons volgehoue ​​poging om die prosedures ons kliënte moet volg ten einde hul forex, binêre opsies of 'n belegging lisensiëring doelwitte doeltreffend bereik vereenvoudig. 1. minimum kapitaalvereistes Elke forex of binêre opsies firma moet deponeer en 'n minimum kapitaal in stand te hou soos vereis deur toepaslike regulasies van die land waar die lisensie aansoek ingedien word. Kontak ons ​​om uit te vind wat is die minimum kapitaal vereistes vir die gekose tipe lisensie in 'n bepaalde jurisdiksie. 2. Aansoek vir Associated Fooie Elke regulerende owerheidsheffings sekere aansoek verwerking en lisensiegelde hierdie wissel van jurisdiksie tot jurisdiksie en ook afhang van die tipe / kategorie lisensie waarvoor aansoek gedoen word. Daarbenewens sal jy moet voorsiening maak vir regs - en konsultasiewerk, wat noodwendig jou lisensiëring proses te begelei. Ons sal in staat wees om jou te voorsien 'n kwotasie en inligting op jou versoek. 3. Die opstel van jou operasionele Kantoor Sekere jurisdiksies wat reguleer finansiële dienste vereis dat die lisensiehouer hou 'n volwaardige operasionele kantoor in die land waar die lisensie uitgereik word. Ons kan jou help met die opstel van jou kantoor soos per minimum vereistes wat deur regulasies bepaal. 4. Die indiensneming van gekwalifiseerde personeel gereguleerde finansiële dienste maatskappy deur behoorlik gekwalifiseerde en ervare personeel hanteer moet word ten einde beleggers geld te beskerm en in staat wees om positiewe finansiële resultate te lewer. Ons HR-eenheid kan alle relevante onderwerpe wat seleksie van die personeel, immigrasie en werkpermitte sluit hanteer, die opstel van dienskontrakte en, bowenal, kyk toereikendheid van die kandidate teen sleutelposisie in jou onderneming. 5. Persoonlike Omsigtigheidsondersoek dokumente Alle direkteure, bestuurders en aandeelhouers / voordelige eienaars van die maatskappye wat aansoek doen vir 'n forex, binêre opsies of 'n belegging aktiwiteite lisensie moet duidelik geïdentifiseer deur die aanbieding van gesertifiseerde afskrifte van hul identiteitsdokumente en bewys van hul woonadres. Direkteure en bestuurders moet ook hul relevansie vir die bedryf en professionele ervaring wys deur die vervaardiging van dokumentêre bewyse in die vorm van CV's, opvoeding grade en / of professionele sertifikate of andersins. Die aandeelhouers / voordelige eienaars moet wees in die posisie wees om hul goeie kredietwaardigheid te bewys aangesien dit hulle wat sal moet verseker en voldoende kapitalisasie van die maatskappy in stand te hou. Nodeloos om te sê, al die genoemde individue moet geniet 'n goeie reputasie en besigheid integriteit. Dit is gestig op die grondslag van 'n onafhanklike tjeks wat deur die reguleerder en / of op die vervaardiging van bank en professionele verwysing briewe, skoon kriminele rekord sertifikate wat uitgereik is deur jou plaaslike polisie of ander wetstoepassingsagentskappe kan gedoen word. 6. sagteware en IT Reëlings Dit is algemeen bekend dat feitlik alle bedrywe tans aanlyn gedoen en as sodanig jou organisasie sou relevante sagteware vereis ten einde beleggings, buitelandse valuta of binêre opsies transaksies te verwerk. Ons is in 'n posisie om aanbeveling oor en hulp met die keuse en verkryging van die vereiste sagteware verskaf en raad gee oor vereistes paar reguleerders lê met betrekking tot IT en netwerk aangeleenthede. 7. Bemarking en Promotion Na 'n lisensie en die volledige set-up van jou besigheid nie op sigself waarborg dat jy kliënte sal kry. Jy sal hê om hulle te laat weet van jou bestaan ​​en dienste deur die daarstelling en implementering van 'n uitvoerbare bemarkingsplan en diens bemarking tegnieke. Die begin van besigheid het kennis en kundigheid om pasgemaakte bemarkingsplan vir jou firma te skep en om jou te voorsien met 'n unieke bemarking tegnieke en maniere om maksimum bemarkbare blootstelling en sukses te kry ten einde kliënte om jou forex en binêre opsies of 'n belegging besigheid te lok. Kontak ons ​​gerus indien jy enige hulp voor te berei vir jou forex lisensie application. Investor Publications Guide to Broker-Handelaars Registrasie Afdeling van Handel en Markte 1 Amerikaanse Securities and Exchange Commission April 2008 Inhoudsopgawe Inleiding wie vereis word om wat registreer vereis 'n quotBrokerquot Wie is 'n quotDealerquot wat om te doen as jy dink jy kan 'n makelaar of 'n handelaar Makelaars en handelaars algemeen moet registreer by die SEC quotAssociated Personsquot van 'n makelaar-handelaars intrastate Broker-Handelaars Broker-Handelaars wat hul besigheid te beperk tot Uitgesluit en vrygestelde Securities Broker - handelaars moet registreer voordat dit verkoop Ongeregistreerde Securities - insluitend private Placements (of Regulasie D aanbiedinge) Issuer39s Vrystelling van buitelandse makelaar-handelaars Vrystelling vereistes ten opsigte van Makelaars en handelaars van die Regering en Munisipale Securities, insluitend Terugkoop ooreenkomste Spesiale reëls van toepassing op banke en ander finansiële instellings Insurance Agency netwerk Real Estate Securities and Real Estate Brokers / Agente Broker-handelaars Verhoudings met Affinity Groepe Hoe om te registreer as 'n makelaar-handelaars Form BD SRO Lidmaatskap SIPC Lidmaatskap Staat Vereistes Associated Persone Opvolger Broker-handelaars Registrasie Onttrekking uit Registrasie Kansellasie van Registrasie Regulasie Veiligheidsraad Futures Optrede van Broker-Handelaars fraudepreventie bepalings Duty van billike gebruik van Geskiktheid Vereistes Duty van beste uitvoering kliënt Bevestiging Reël Openbaarmaking van krediet voorwaardes Beperkings op kortverkope (Regulasie SHO) Trading Tydens 'n offer (Regulasie M) Beperkings op Binnehandel Beperkings op Private Securities transaksies Ontleders en regulasie AC Trading deur lede van Effektebeurse, Makelaars en handelaars uitbreiding Krediet op nuwe uitgiftes regulasie NMS Bestel Execution Verpligtinge regulasie ATS: Broker-Handelaars Trading Systems Penny Stock Reëls privaatheid van verbruikers Finansiële inligting (regulasie SP) beleggingsadviseur Registrasie Arbitrasie finansiële verantwoordelikheid van Broker - handelaars Net Capital Reël gebruik van die kliënt Tegoeden kliënt beskerming Vereiste boeke, rekords en verslae Risk Assessment Vereistes Ander Vereistes Eksamens en Inspeksies Lost en gesteelde Securities Program Finger Vereiste gebruik van elektroniese media deur makelaar-handelaars elektroniese handtekening Anti-geldwassery Program Kantoor van Buitelandse bates beheer Sakevoortsettingsplanne Waar Kry Verdere inligting I. INLEIDING die Securities Exchange Act van 1934 (quotExchange Actquot of quotActquot) beheer die wyse waarop die nation39s effek markte en sy makelaars en handelaars te bedryf. Ons het hierdie gids bereid wees om 'n paar van die belangrike bepalings van die Wet en die reëls op te som. Jy sal inligting oor die vraag of jy nodig het om te registreer as 'n makelaar-handelaar en hoe jy kan registreer, sowel as die standaarde van gedrag en die finansiële verantwoordelikheid reëls wat makelaar-handelaars moet volg vind. VERSIGTIG mdash maak seker jy volg al wette en reëls Alhoewel hierdie gids beklemtoon sekere bepalings van die Wet en die reëls, dit is nie omvattend nie. Makelaars en handelaars, en die gepaardgaande persone, moet voldoen aan alle toepaslike vereistes, insluitend dié van die Amerikaanse Securities and Exchange Commission (quotSECquot of quotCommissionquot), sowel as die vereistes van 'n self-regulerende organisasies waartoe die makelaars en handelaars behoort, en nie net diegene hier opgesom. Die SEC personeel staan ​​gereed om jou vrae te beantwoord en jou help om te voldoen aan ons reëls. Na die lees van hierdie gids as jy vrae het, voel asseblief vry om ons te kontak die Kantoor van interpretasie en leiding by (202) 551-5777 (e-pos tradingandmarketssec. gov) of die Streekkantoor van die SEC in jou area. Jy sal 'n lys van nuttige telefoonnommers te vind aan die einde van hierdie gids, of op die webwerf SEC39s by www. sec. gov/contact. shtml. Jy mag wil om te konsulteer met 'n private prokureur wat vertroud is met die federale sekuriteite wette, om te verseker dat u voldoen aan alle wette en regulasies. Die SEC personeel kan nie optree as 'n individual39s of makelaar-dealer39s prokureur. Terwyl die personeel poog om leiding te gee per telefoon aan individue wat navraag doen, die leiding is informele en nie bindend. Formele leiding kan gesoek word deur 'n skriftelike navraag wat in ooreenstemming is met die SEC39s riglyne vir geen-aksie, interpretatiewe en exemptive versoeke. II. Wie vereis word om meeste quotbrokersquot register en quotdealersquot moet registreer by die SEC en sluit 'n quotself-regulerende organisasie, quot of SRO. Hierdie afdeling dek die faktore wat bepaal of 'n persoon is 'n makelaar of handelaar. Dit beskryf ook die tipes makelaars en handelaars wat nie hoef te registreer by die SEC. Selfregulerende organisasies word beskryf in Deel III, onder. 'N Nota oor banke: Die Exchange Act bevat ook 'n spesiale bepalings met betrekking tot makelaars en handel aktiwiteite van banke. Sien asseblief Artikels 3 (a) (4) (b) en 3 (a) (5) (c) en verwante bepalings en konsulteer met raad. Aspekte van bank handelaar aktiwiteit word in 'n publikasie wat uitgereik is deur die Afdeling SEC39s van Handel en Markte, geregtig quotStaff voldoening aan banke op handelaars statutêre uitsonderings en Reëls, quot wat beskikbaar is op die webwerf SEC39s by is: www. sec. gov/divisions /marketreg/bankdealerguide. htm. Bank makelaars aktiwiteit aangespreek in Regulasie R, wat gesamentlik deur die Kommissie en die Raad van Direkteure van die Federal Reserve System is goedgekeur. Sien Exchange Act Release No 56501 (24 September, 2007) www. sec. gov/rules/final/2007/34-56501.pdf. A. Wie is 'n quotBrokerquot Artikel 3 (a) (4) (a) van die Wet op die algemeen omskryf 'n quotbrokerquot breed as enige persoon wat betrokke is in die besigheid van die totstandkoming van transaksies in sekuriteite vir die rekening van die ander. Soms kan jy maklik bepaal of iemand 'n makelaar. Byvoorbeeld, 'n persoon wat transaksies voer vir ander op 'n sekuriteitebeurs duidelik is 'n makelaar. Maar ander situasies is minder duidelik. Byvoorbeeld, elk van die volgende individue en besighede mag nodig wees om te registreer as 'n makelaar, afhangende van 'n aantal faktore: quotfinders, quot quotbusiness makelaars, quot en ander individue of entiteite wat betrokke raak in die volgende aktiwiteite: Dit vind van beleggers of kliënte vir, maak verwysings na, of verdeel kommissies met geregistreerde makelaar-handelaars, beleggingsmaatskappye (of onderlinge fondse, insluitend verskansingsfondse) of ander sekuriteite tussengangers vind beleggingsbankwese kliënte vir geregistreerde makelaar-handelaars vind beleggers vir quotissuersquot (entiteite uitreiking sekuriteite), selfs in 'n quotconsultantquot kapasiteit Deelname aan, of vind beleggers vir, waagkapitaal of quotangelquot Financieringen, insluitend private plasings vind kopers en verkopers van besighede (bv aktiwiteite wat verband hou met samesmeltings en verkrygings waar sekuriteite betrokke is) beleggingsadviseurs en finansiële konsultante buitelandse makelaar-handelaars wat nie kan staatmaak op Reël 15A-6 kragtens die Wet (hieronder bespreek) persone wat werk of beheer elektroniese of ander platforms om sekuriteite persone wat real-boedel belegging belange te bemark, soos huur-in-gemeenskaplike belange, wat sekuriteite persone wat optree as quotplacement is handel agentsquot vir private plasing van aandele persone wat op die mark of effek transaksies in versekeringsprodukte wat sekuriteite, soos veranderlike annuïteite, of ander beleggingsprodukte wat sekuriteite persone is wat effek sekuriteite transaksies vir die rekening van die ander vir 'n fooi, selfs wanneer die ander mense vriende of familielede persone wat ondersteuningsdienste aan geregistreerde makelaar-handelaars en persone wat as quotindependent kontrakteurs, quot tree maar is nie quotassociated personsquot van 'n makelaar-handelaar (vir inligting oor quotassociated persone, quot sien onder). Ten einde vas te stel of enige van hierdie individue (of enige ander persoon of besigheid) is 'n makelaar, kyk ons ​​na die aktiwiteite wat die persoon of besigheid eintlik doen. Jy kan ontledings van verskeie aktiwiteite in die besluite van die federale howe en ons eie nie-aksie en interpretatiewe letters te vind. Hier is 'n paar van die vrae wat jy moet vra om te bepaal of jy is wat optree as 'n makelaar: Neem jy deel aan belangrike dele van 'n sekuriteite transaksie, insluitende werwing, onderhandeling, of uitvoering van die transaksie Het jou vergoeding vir deelname aan die transaksie afhang op, of is dit verwant aan die uitkoms of grootte van die transaksie of ooreenkoms Het jy ontvang sleep kommissies, soos 12B-1 fooie Het jy ontvang enige ander transaksie verwante vergoeding is jy anders wat betrokke is by die besigheid van die bewerkstelliging of fasilitering van sekuriteite transaksies hanteer jy die sekuriteite of fondse van ander in verband met sekuriteite transaksies a quotyesquot antwoord op enige van hierdie vrae dui daarop dat jy mag nodig wees om te registreer as 'n makelaar. B. Wie is 'n quotDealerquot In teenstelling met 'n makelaar, wat optree as agent, 'n handelaar dien as skoolhoof. Artikel 3 (a) (5) (a) van die Wet bepaal die algemeen 'n quotdealerquot as: enige persoon wat betrokke is in die besigheid van koop en verkoop van sekuriteite vir sy eie rekening, deur 'n makelaar of andersins. Die definisie van quotdealerquot sluit nie 'n quottrader, quot dit is, 'n persoon wat koop en verkoop sekuriteite vir sy of haar eie rekening, hetsy individueel of in 'n fidusiêre hoedanigheid, maar nie as deel van 'n gereelde besigheid. Individue wat oor die algemeen te koop en te verkoop sekuriteite vir hulself beskou handelaars en nie handelaars. Soms kan jy maklik sê as iemand 'n handelaar. Byvoorbeeld, 'n firma wat in die openbaar adverteer dat dit 'n mark in sekuriteite is natuurlik 'n handelaar. Ander situasies kan minder duidelik wees. Byvoorbeeld, elk van die volgende individue en besighede mag nodig wees om te registreer as 'n handelaar, na gelang van verskeie faktore: 'n persoon wat homself uit hou as bereid is om te koop en te verkoop 'n bepaalde sekuriteit op 'n deurlopende basis 'n persoon wat 'n loop ooreenstem boek van terugkoopooreenkomste of 'n persoon wat kwessies of afkomstig sekuriteite dat hy ook koop en verkoop. Hier is 'n paar van die vrae wat jy moet vra om te bepaal of jy is wat optree as 'n handelaar: Het jy adverteer of anders laat ander weet dat jy in die besigheid van die koop en verkoop van sekuriteite Het jy sake doen met die publiek (hetsy kleinhandel of institusionele ) Het jy 'n mark in, of kwotasie pryse vir beide aankope en verkope van een of meer sekuriteite neem jy deel aan 'n quotselling groupquot of andersins onderskryf sekuriteite Het jy verskaf dienste aan beleggers, soos die hantering van geld en sekuriteite, die uitbreiding van krediet, of gee beleggingsadvies het jy skryf afgeleide kontrakte wat sekuriteite a quotyesquot antwoord op enige van hierdie vrae dui daarop dat jy mag nodig wees om te registreer as 'n handelaar. C. Wat om te doen as jy dink jy kan 'n makelaar of 'n handelaar As jy doen, of dalk doen, enige van die aktiwiteite van 'n makelaar of handelaar, moet jy uitvind of jy nodig het om te registreer. Inligting oor die makelaar-handelaar registrasieproses word hieronder verskaf. As jy nie seker is nie, kan jy sien SEC interpretasies, konsulteer met private raad, of vra vir raad van die Afdeling SEC39s van Handel en Markte deur te bel (202) 551-5777 of stuur 'n e-pos aan tradingandmarketssec. gov . (Maak seker dat jou telefoonnommer in te sluit.) Let wel: As jy sal optree as 'n quotbrokerquot of quotdealer, quot jy moet nie betrokke raak in sekuriteite besigheid totdat jy behoorlik geregistreer is. As jy reeds betrokke in die besigheid en is nog nie geregistreer is nie, moet jy al die aktiwiteite te staak totdat jy behoorlik geregistreer is. Vir meer inligting, sien asseblief Deel II. D en Deel III, onder. D. Makelaars en handelaars algemeen moet registreer by die SEC Artikel 15 (a) (1) van die Wet oor die algemeen maak dit onwettig vir enige makelaar of handelaar om die pos (of enige ander wyse van Interstate Commerce, soos die telefoon, fakse te gebruik , of die Internet) om enige transaksies in quoteffect, of om te oorreed of poog om die aankoop of verkoop van enige securityquot veroorsaak tensy daardie makelaar of handelaar geregistreer is by die Kommissie in ooreenstemming met artikel 15 (b) van die Wet. Daar is 'n paar uitsonderings op hierdie algemene reël dat ons onder bespreek. Daarbenewens het ons gesels oor die spesiale registrasie vereistes wat van toepassing is op makelaar-handelaars van die regering en munisipale effekte, insluitend terugkoopooreenkomste, hieronder. 1. quotAssociated Personsquot van 'n makelaar-handelaars Ons noem individue wat vir 'n geregistreerde makelaar-handelaar quotassociated persons. quot Hierdie werk is die geval of sodanige individue werknemers, onafhanklike kontrakteurs, of andersins die werk met 'n makelaar-handelaar. Hierdie individue kan ook quotstock brokersquot of quotregistered representatives. quot genoem Hoewel verwante persone gewoonlik nie hoef te afsonderlik registreer by die SEC, moet hulle behoorlik onder toesig van 'n tans geregistreer makelaar-handelaar. Hulle kan ook moet registreer met die self-regulerende organisasies waarvan hul werkgewer 'n lid mdash byvoorbeeld die finansiële bedryf Reguleringsowerheid, Inc. (quotFINRAquot) (f / k / a die Nasionale Vereniging van Securities Dealers, Inc. ( quotNASDquot)) of 'n nasionale sekuriteitebeurs. In die mate waarin gepaardgaande persone betrokke te raak in sekuriteite aktiwiteite buite die toesig van hul makelaar-handelaar, sal hulle moet afsonderlik registreer as makelaar-handelaars. Deel III, onder, bied 'n bespreking van hoe om te registreer as 'n makelaar-handelaar. Ons het nie onderskei tussen werknemers en ander verwante persone vir effek reg doeleindes. Makelaar-handelaars moet, ongeag of hulle word beskou as quotemployeesquot of quotindependent contractorsquot soos omskryf onder die staat reg toesig oor die sekuriteite aktiwiteite van hul personeel. Sien. Byvoorbeeld, in die geval van William V. Giordano. Securities Exchange Act Release No 36742 (19 Januarie 1996). Die wet maak ook nie toelaat dat ongeregistreerde entiteite om kommissie-inkomste ontvang namens 'n geregistreerde verteenwoordiger. Byvoorbeeld, kan geassosieer word persone wat nie 'n aparte entiteit om kommissie tjeks ontvang. 'N ongeregistreerde entiteit wat kommissie-inkomste in hierdie situasie ontvang moet registreer as 'n makelaar-handelaar. Sien. byvoorbeeld, Wolff Juall Investments, LLC (17 Mei 2005). Onder sekere omstandighede kan ongeregistreerde entiteite betrokke te raak in die betaalstaat administrasie dienste wat makelaar-handelaars. Sien. byvoorbeeld brief Re: ADP TotalSource, Inc. (4 Desember 2007). In dié omstandighede, die makelaar-handelaar werkgewer algemeen huur en toesig oor alle aspekte van die employees39 werk en maak gebruik van die betaalstaat en voordele administrateur bloot as 'n manier om te sentraliseer personeel dienste. 2. intrastate Broker-Handelaars A makelaar-handelaar wat al van sy besigheid in 'n staat voer nie hoef te registreer by die SEC. (Registrasie Staat is 'n ander saak. Sien Deel III, hieronder.) Die uitsondering voorsiening gemaak intrastate makelaar-handelaar aktiwiteit is baie smal. Om te kwalifiseer, moet alle aspekte van alle transaksies gedoen word binne die grense van 'n staat. Dit beteken dat, sonder SEC registrasie, kan 'n makelaar-handelaar nie deel te neem aan 'n transaksie uitgevoer op 'n nasionale sekuriteitebeurs of Nasdaq. Ook inligting op die internet wat toeganklik is deur persone in 'n ander staat sal oorweeg word 'n interstaatlike aanbod van sekuriteite of belegging dienste wat Federal makelaar-handelaar registrasie vereis. 'N woord oor munisipale en staatseffekte. Daar is geen intrastate uitsondering van registrasie vir munisipale effekte handelaars of staatseffekte makelaars en handelaars. 3. Broker-Handelaars wat hul besigheid te beperk tot Uitgesluit en vrygestelde Securities 'n makelaar-handelaar wat sake net in kommersiële papier, bankers39 aanvaardings, en kommersiële rekeninge transacts hoef nie met die SEC te registreer kragtens artikel 15 (b) of enige ander artikel van die Wet. Aan die ander kant, persone transaksies besigheid net in sekere quotexempted sekuriteite, quot soos omskryf in Artikel 3 (a) (12) van die Wet, hoef nie te registreer kragtens artikel 15 (b), maar moet dalk registreer onder ander bepalings van die Wet. Byvoorbeeld, sommige makelaar-handelaars van staatseffekte, wat quotexempted sekuriteite, quot moet registreer as staatseffekte makelaars of handelaars onder Artikel 15C van die Wet, soos beskryf in Deel II. E, hieronder. 4. Broker-Handelaars moet registreer voordat dit verkoop Ongeregistreerde Securities uitvoering insluitend private Placements (of Regulasie D offers) 'n sekuriteit verkoop in 'n transaksie wat vrygestel is van registrasie onder die Securities Act van 1933 (die quot1933 Actquot) is nie noodwendig 'n quotexempted securityquot onder die Exchange Act. Byvoorbeeld, moet 'n persoon wat sekuriteite wat vrygestel is van registrasie is verkoop onder Regulasie D van die Wet 1933 nogtans registreer as 'n makelaar-handelaar. Met ander woorde, quotplacement agentsquot is nie vrygestel van registrasie makelaar-handelaar. 5. Issuer39s quotExemptionquot en Associated Persone van Uitreikers (Reël 3a4-1) Uitreikers algemeen nie quotbrokersquot omdat hulle sekuriteite te verkoop vir hul eie rekeninge en nie vir die rekeninge van ander. Verder, uitreikers algemeen nie quotdealersquot omdat hulle nie te koop en te verkoop hul sekuriteite vir hul eie rekeninge as deel van 'n gereelde besigheid. Uitreikers wie se aktiwiteite verder gaan as die verkoop van hul eie sekuriteite egter nodig om te oorweeg of hulle nodig sou wees om te registreer as makelaar-handelaars. Dit sluit uitreikers wat hul sekuriteite te koop van beleggers, sowel as uitreikers wat effektief markte funksioneer in hul eie sekuriteite of in die sekuriteite van die funksies of terme kan verander of gewysig word. Die sogenaamde issuer39s vrystelling geld nie vir die personeel van 'n maatskappy wat gereeld betrokke te raak in die besigheid van die totstandkoming van sekuriteite transaksies vir die maatskappy of verwante maatskappye (soos algemene vennote soek beleggers in beperkte vennootskappe). Die werknemers en ander verwante persone van 'n uitreiker wat help in die verkoop van sy sekuriteite mag wees quotbrokers, quot veral as hulle betaal word vir die verkoop van hierdie effekte en het 'n paar ander pligte. Exchange Act Reël 3a4-1 bepaal dat 'n verband persoon (of werknemer) van 'n uitreiker wat deelneem aan die verkoop van die issuer39s sekuriteite nie wil hê om te registreer as 'n makelaar-handelaar indien daardie persoon, ten tyde van deelname: (1) is nie onderhewig aan 'n quotstatutory diskwalifikasie, quot soos omskryf in Artikel 3 (a) (39) van die Wet (2) is nie vergoed word deur die betaling van kommissie of ander vergoeding direk of indirek op grond van sekuriteite transaksies (3) is nie 'n verband persoon van 'n makelaar of handelaar en (4) beperk sy verkope aktiwiteite soos uiteengesit in die reël. Sommige uitreikers bied dividend herbelegging en voorraad aankoop programme. Onder sekere omstandighede, kan 'n uitgewer te koop en te verkoop sy eie effekte deur 'n dividend herbelegging of voorraad aankoop program sonder om te registreer as 'n makelaar-handelaar. Hierdie toestande, met betrekking tot werwing, fooie en uitgawes, en hantering van participants39 fondse en sekuriteite, word in Securities Exchange Act Release No 35041 (1 Desember 1994), 59 FR 63393 (quot1994 STA Letterquot). Hoewel Regulasie M 2 vervang Reël 10b-6 en vervang die 1994 STA Brief, die personeel posisies geneem in hierdie brief met betrekking tot die toepassing van artikel 15 (a) van die Exchange Act van krag bly. Sien 17 CFR 242,102 (c) en Securities Exchange Act Release No 38067 (20 Desember 1996), 62 FR 520, 532 n.100 (3 Januarie 1997). 6. Buitelandse Broker-Handelaars Vrystelling (Reël 15A-6) Die SEC gebruik oor die algemeen 'n territoriale benadering in die toepassing van registrasievereistes van die internasionale bedrywighede van makelaar-handelaars. Onder hierdie benadering, al makelaar-handelaars fisies aktief in die Verenigde State van Amerika wat veroorsaak of poog om sekuriteite transaksies veroorsaak moet registreer by die SEC, selfs al is hulle aktiwiteite is gerig net vir buitelandse beleggers buite die Verenigde State van Amerika. Daarbenewens buitelandse makelaar-handelaars wat van buite die Verenigde State van Amerika, oorreed of poog om sekuriteite transaksies veroorsaak deur 'n persoon in die Verenigde State van Amerika, of dat die middel of gereedskap van die handel tussen die Verenigde State van Amerika gebruik vir hierdie doel, ook moet registreer. Dit sluit in die gebruik van die internet om sekuriteite te bied, te werf sekuriteite transaksies, of adverteer belegging dienste aan VS persone. Sien Securities Exchange Act Release No 39779 (23 Maart 1998) www. sec. gov/rules/interp/33-7516.htm. Buitelandse makelaar-handelaars wat hul aktiwiteite vir die wat onder Reël 15A-6 van die Wet op toegelaat te beperk, maar kan vrygestel van VS makelaar-handelaar registrasie. Buitelandse makelaar-handelaars wat wil om te vertrou op die vrystelling moet hersien Securities Exchange Act Release No 27017 (effektief 15 Augustus 1989), 54 FR 30013, om vas te stel of hulle voldoen aan die voorwaardes van artikel 15A-6. Sien ook briewe weer: Securities aktiwiteite van VS-geaffilieerde Buitelandse Handelaars (9 April en 28 April, 1997). Daarbenewens het in April 2005 het die Afdeling Marktregulering personeel uitgereik antwoorde op vrae wat dikwels gevra oor Reël 15A-6 met betrekking tot Regulasie AC. Sien www. sec. gov/divisions/marketreg/mregacfaq0803.htmpartb. (Regulasie AC bespreek in Deel V. B, hieronder.) E. vereistes ten opsigte van Makelaars en handelaars van die Regering en Munisipale Securities, insluitend Terugkoop ooreenkomste Broker-handelaars wat hul aktiwiteite te beperk tot die regering of munisipale effekte vereis gespesialiseerde registrasie. Diegene wat hul aktiwiteit te staatseffekte beperk hoef nie as quotgeneral-purposequot makelaar-handelaars kragtens artikel 15 (b) van die Wet te registreer. Algemene doel makelaar-handelaars wat 'n regering sekuriteite handel dryf nie, maar moet hierdie aktiwiteit op hul Form BD daarop. (Vorm BD word hieronder bespreek.) Alle maatskappye wat makelaars of handelaars in staatseffekte moet voldoen aan die Sekretaris van die Tesourie, asook SEC reëls aangeneem reëls. Maatskappye wat hul sekuriteite besigheid te koop en verkoop van munisipale effekte vir hul eie rekening (munisipale sekuriteite handelaars) beperk moet registreer as algemene doel makelaar-handelaars. As jy egter hierdie entiteite is banke of voldoen aan die vereistes van die intrastate vrystelling bespreek in Deel II. D.2. hierbo, moet hulle registreer as munisipale sekuriteite handelaars. Munisipale effekte makelaars (behalwe banke) moet registreer as algemene doel makelaar-handelaars, tensy hulle in aanmerking kom vir die intrastate uitsondering nie. Sien Deel II. D.2 hierbo. Maatskappye wat 'n ooreenstem boek van terugkoopooreenkomste of ander voorraad lenings hardloop beskou handelaars. Omdat 'n quotbook hardloop dealerquot hou homself uit as bereid is om te koop en te verkoop sekuriteite, en is dus betrokke in die besigheid van die koop en verkoop van sekuriteite, moet dit registreer as 'n makelaar-handelaar. F. Spesiale reëls van toepassing op banke en Soortgelyke Finansiële Instellings Nota: Banke, thrifts, en ander finansiële instellings moet bewus wees dat die Kommissie reëls onderliggend daaraan kan raak aangeneem word. Sien Regulasie R, Securities Exchange Act Release No 34-56501 (24 September 2007), 72 FR 56514 (3 Oktober 2007), www. sec. gov/rules/final/2007/34-56501.pdf en Securities Exchange Act Release No 34-56502 (24 September 2007) 72 FR 56562 (3 Oktober 2007), www. sec. gov/rules/final/2007/34-56502.pdf. Banke. Voor die inwerkingtreding van die quotGramm-Leach-Bliley Actquot (quotGLBAquot) in 1999, is Amerikaanse banke uitgesonder uit die definisies van quotbrokerquot en quotdealerquot onder die Wet. Die GLBA gewysig die Exchange Act, en banke het nou sekere geteikende uitsonderings en vrystellings van registrasie makelaar-handelaar. Tans, as gevolg van Rule Kommissie, banke 'n infaseringstydperk vir die nakoming van die nuwe wet ondergaan. Sedert 1 Oktober 2003, moet banke wat koop en verkoop sekuriteite oorweeg of hulle quotdealersquot onder die federale sekuriteite wette. www. sec. gov/divisions/marketreg/bankdealerguide: Die Afdeling Trading en Markte het 'n spesiale nakoming gids vir banke, geregtig quotStaff voldoening aan banke op handelaars statutêre uitsonderings en Reëls, quot wat beskikbaar is op die webwerf SEC39s by uitgereik. htm. Bank makelaars aktiwiteit aangespreek in Regulasie R, wat gesamentlik deur die Kommissie en die Raad van Direkteure van die Federal Reserve System is goedgekeur. Sien Exchange Act Release No 56501 (September 24, 2007) (wat kan gevind word by www. sec. gov/rules/final/2007/34-56501.pdf). Die bank uitsonderings en vrystellings slegs van toepassing op banke, en nie aan verwante entiteite. Dit is belangrik om daarop te let dat uitsonderings van toepassing op banke onder die Exchange Act, soos gewysig deur die GLBA, is nie van toepassing op ander entiteite, insluitende bank filiale en geaffilieerdes, wat nie self banke. As sodanig, is filiale en geaffilieerdes van die banke wat betrokke raak in makelaar-handelaar aktiwiteite wat nodig is om te registreer as 'n makelaar-handelaars onder die Wet. Ook, banke wat optree as 'n munisipale sekuriteite handelaars of as staatseffekte makelaars of handelaars steeds nodig om te registreer onder die Wet. Thrifts. Deur die wet, thrifts (spaar verenigings) het dieselfde status as banke, en kan gebruik maak van die dieselfde doel uitsonderings en vrystellings van makelaar-handelaar registrasie as banke. (Vir verdere inligting, sien die quotStaff voldoening aan banke op handelaars statutêre uitsonderings en Reëls, quot opgemerk hierbo.) Soos met banke, is dit belangrik om daarop te let dat uitsonderings en vrystellings van toepassing op thrifts is nie van toepassing op ander entiteite, insluitende filiale en affiliasies wat nie thrifts is. As sodanig, is filiale en geaffilieerdes van thrifts wat betrokke raak in makelaar-handelaar aktiwiteite wat nodig is om te registreer as 'n makelaar-handelaars onder die Wet. Krediet unies en finansiële instelling quotNetworkingquot Reëlings. Die uitsonderings en vrystellings van toepassing op banke onder die Exchange Act nie van toepassing op ander vorme van finansiële instellings, soos krediet unies. Die SEC personeel het egter sekere finansiële instellings, soos krediet unies toegelaat om sekuriteite beskikbaar vir hul kliënte te maak sonder om te registreer as 'n makelaar-handelaars. Dit word gedoen deur middel van quotnetworkingquot reëlings, waar 'n geaffilieerde of derdeparty-makelaar-handelaar bied stel dienste vir die finansiële institution39s kliënte, volgens voorwaardes gestel in no-aksie briewe en NASD Reël 2350. Onder 'n netwerk reëling, kan finansiële instellings te deel in die kommissie wat deur hul verwys kliënte, onder sekere omstandighede. Die finansiële instelling betrokke is by sulke netwerke moet streng nakoming van die toepaslike wette en Kommissie personeel leiding. Sien. byvoorbeeld brief Re: Chubb Securities Corporation (November 24, 1993) en NASD Reël 2350 (van toepassing op makelaar-handelaars wat aangaan netwerk reëlings met banke, thrifts, en krediet unies). G. Insurance Agency Netwerke Die SEC personeel het versekering agentskappe toegelaat om versekeringsprodukte wat ook effekte (soos veranderlike annuïteite) is beskikbaar om hul kliënte te maak sonder om te registreer as 'n makelaar-handelaars onder sekere omstandighede. Dit is weer gedoen deur quotnetworkingquot reëlings, waar 'n geaffilieerde of derdeparty-makelaar-handelaar bied stel dienste vir die versekering agency39s kliënte, volgens voorwaardes gestel in no-aksie briewe. Hierdie reëlings is ontwerp om die probleme van die dubbele staats-en federale wette van toepassing op die verkoop van hierdie produkte aan te spreek. Deur netwerke reëlings, kan versekering agentskappe deel in die kommissies wat deur hul verwys kliënte onder sekere omstandighede. Versekering agentskappe betrokke is by sulke netwerke moet streng nakoming van die toepaslike wette en Kommissie personeel leiding. Eerste van Amerika makelaarsloon Services, Inc. (28 September, 1995): versekeringsmaatskappye moet die brief weer te raadpleeg. Diegene wat belangstel in die strukturering van so 'n reëling moet kontak private raad of die SEC personeel vir verdere inligting. Veral, is versekering netwerk reëlings beperk tot versekeringsprodukte wat ook effekte is. Hulle het nie die verkope van onderlinge fondse en ander sekuriteite wat nie dieselfde regulatoriese probleme nie teenwoordig te sluit. Sien brief Re: Lincoln Financial Advisors Corporation (20 Februarie 1998). H. Real Estate Securities and Real Estate Brokers / Agente Die aanbod van Real Estate as sodanig, sonder enige kollaterale reëlings met die verkoper of ander, nie die aanbod van 'n sekuriteit betrek. Wanneer die eiendomsbedryf word aangebied in samewerking met sekere dienste, maar dit kan 'n belegging kontrak uitmaak, en dus, 'n veiligheidswag. Sien oor die algemeen. Securities Act Release No 5347 (4 Januarie 1973) (die verskaffing van riglyne oor die toepaslikheid van die wette federale sekuriteite te bied en verkope van Condominiums of eenhede in 'n Real Estate ontwikkeling). Daar is geen algemene uitsondering van die makelaar-handelaar registrasievereistes vir gelisensieerde makelaars of agente wat betrokke is in die besigheid van die totstandkoming van transaksies in real estate sekuriteite. In die verlede, het die Afdeling personeel geen aksie verligting verleen word van die registrasievereistes vir gelisensieerde Real Estate personeel wat betrokke raak in 'n beperkte aktiwiteite met betrekking tot die verkoop van condominium eenhede, tesame met 'n aanbod of ooreenkoms om sekere huur of ander dienste te verrig of te reël vir die koper. Die verligting in hierdie briewe is beperk net tot hul feite en moet nie op vir aktiwiteite wat verband hou met verkope van ander vorme van Real Estate sekuriteite, insluitend huurders-in-gemeenskaplike belange in vaste eiendom word staatgemaak. Sien oor die algemeen. NASD Kennisgewing aan Lede 05-18, www. finra. org/sites/default/files/NoticeDocument/p013455.pdf (die aanspreek van huurders-in-gemeenskaplike belange in vaste eiendom). I. Broker-Handelaars Verhoudings met Affinity Groepe Broker-handelaars kan 'reëlings aangaan om dienste aan te bied aan lede van sekere nie-winsgewende groepe, insluitend burgerlike organisasies, liefdadigheid, en opvoedkundige instellings wat staatmaak op private skenkings. Hierdie reëlings is onderworpe aan sekere voorwaardes om te verseker dat die organisasies, of quotaffinity groepe, quot nie 'n salesman39s spel met betrekking ontwikkel om die verkoop van effekte. Sien. byvoorbeeld brief Re: Attkisson, Carter amp Akers (23 Junie 1998). III. Hoe om te registreer as makelaar-handelaar 'n makelaar-handelaar mag nie besigheid begin tot: dit behoorlik ingedien Form BD, en die SEC het sy registrasie toegestaan ​​is dit 'n lid van 'n SRO is dit 'n lid van SIPC, die Securities IV. Artikel 101 van Regulasie M verbied algemeen onderskrywers, makelaar-handelaars en ander verspreiding deelnemers van bie vir, koop, of 'n poging om iemand te beweeg om te bie vir of aankoop, enige sekuriteit wat die onderwerp van 'n verspreiding tot die toepassing beperk tydperk geëindig . . IX. Art. Reg.


No comments:

Post a Comment